Blog

Використання печаток відмінено
9/13/2016

Використання печаток відмінено. 08.09.2016 Верховна рада України прийняла за основу ... Read More

Особливості роботи із Фондом захисту інвалідів
5/5/2016

Особливості реєстації та подання звітності у Фонд захисту інвалідів. Доброго ... Read More

Збільшення розміру адміністративного збору за проведення реєстраційних дій.
2/23/2016

Доброго дня! Як відомо, із 01.01.2016 набрали чинності зміни до Закону України ... Read More

More Blog Entries
Print Friendly and PDF

Зміна засновників

       Засновниками/учасниками підприємства являються фізичні та/або юридичні особи, яким належить частка в статутному капіталі підприємства. Вони являються власниками належної їм частки або дивідендів, отриманих від прибутку, пропорційній частці вкладу кожного з них. Зміна засновників проводиться на підставі реєстраційної дії по зміні до установчих документів підприємства.

Від Вас достатньо інформації про:

  • всіх засновників та керівника (копії паспортів, ідентифікаційних кодів);
  • місцезнаходження підприємства;
  • назву та код юридичної особи;
  • розмір статутного капіталу та КВЕД.

Процедура  зміни складу засновників проводиться у два етапи:

1.  На першій стадії змін потрібно визначитись із способом переходу частки від одного засновника до іншого. Це можливо зробити шляхом укладення договору купівлі-продажу або написанням нотаріальної заяви про вихід зі складу учасників підприємства.

2. Після отримання одного зі зазначених вище документів, переходимо до наступного етапу – безпосереднє проведення реєстраційної дії по зміні складу засновників.

Державному реєстратору необхідно подати пакет документів:

  • Реєстраційну карточку за формою 3;
  • Оригінал статуту;
  • Два нотаріально-завірених статути у новій редакції або змiни;
  • Заяву про вихід зі складу учасникiв або договір купiвлi-продажу;
  • Протокол загальних зборів учасників;
  • Документ про підтвердження правомочності загальних зборів;
  • Квитанцію про сплату державного збору;
  • Довіреність на представника.

За підсумком проведення реєстраційних дій Ви отримуєте:

  • Витяг з ЄДРПОУ із зазначенням складу засновників;
  • Оригінали статутів (стара та нова редакції);
  • Протокол загальних зборів учасників.

     Увага! Проаналізувавши судову практику з цього приводу, ми даємо рекомендацію суб’єктам господарювання, для яких актуальне питання передачі частки підприємства, проводити відповідний процес за допомогою  договору купівлі-продажу. Це означає, що новий власник підприємства свідомо та за визначену суму отримує права на конкретну юридичну особу, а контролюючі органи не можуть пред’явити звинувачень попереднім власникам підприємства.

     В свою чергу, нотаріальна заява про вихід зі складу засновників являється найбільш поширеною, оскільки потребує мінімальних фінансових витрат. Також, дата правовстановлюючого документа повинна відрізнятись від дати прийняття рішення  загальними зборами учасників.

    Процес зміни  складу засновників потребує відповідних правових знань та практичних навичок. Більше ніяких черг і непорозумінь, наші юристи проведуть дану реєстраційну дію якісно та в найкоротші терміни!

У наші послуги входить:

  • Консультування з приводу зміни складу засновників;
  • Підготовка ВСІХ необхідних документів;
  • Оплата адміністративних зборів;
  • Подання пакету документів у реєстраційні органи;
  • Юридичний супровід реєстрації змін;
  • Отримання витягу з ЄДРПОУ.

Вартість

Термін

від 750 грн.

1-2 дні

1250 грн. ("під ключ") 1-2 дні

Вартість вказана без урахування нотаріальних витрат


Додатково оплачується:

- наявність додаткового учасник + 250 грн.;      

- учасник, юридична особа - резидент +295грн.;

  - учасник, юридична особа - нерезидент +450грн.;


 Телефонуйте і ми відповімо на всі Ваші запитання!