Blog

Використання печаток відмінено
9/13/2016

Використання печаток відмінено. 08.09.2016 Верховна рада України прийняла за основу ... Read More

Особливості роботи із Фондом захисту інвалідів
5/5/2016

Особливості реєстації та подання звітності у Фонд захисту інвалідів. Доброго ... Read More

Збільшення розміру адміністративного збору за проведення реєстраційних дій.
2/23/2016

Доброго дня! Як відомо, із 01.01.2016 набрали чинності зміни до Закону України ... Read More

More Blog Entries
Print Friendly and PDF

Реєстрація ФОП, СПД

     Фізична особа-підприємець ФОП (СПД) – одна з найпоширеніших організаційно-правових форм підприємницької діяльності. Особливо розповсюджена у малому та середньому бізнесі. Потрібно відзначити, що цей вид підприємницької діяльності користується рядом переваг, серед яких можна виділити найбільш вагомі:

      →     максимально спрощена процедура фінансової звітності;                                                                                       можливість вибору оптимальної системи оподаткування (залежно від обраних КВЕД);                                      мінімум коштів для реєстрації (що досить важливо на первинних етапах господарської діяльності).

      Зверніть увагу! Реєстрація ФОП, СПД можлива винятково за наявності прописки. Фізична особа–нерезидент може зареєструватись як фізична особа-підприємець на підставі ідентифікаційного коду та тимчасової посвідки на проживання. 

Перелік документів для подання державному реєстратору:

  • Реєстраційна картка за формою 10;
  • Квитанція про сплату реєстраційного збору;  
  • Копія ідентифікаційного коду (реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • Довіреність (у випадку подання документів представником).    

За підсумком реєстрації ФОП ви отримуєте наступні документи:

Виписку з ЄДРПОУ

Довідку з статистики

Свідоцтво платника обраної системи оподаткування

Облікова книга доходів та звітності

Печатка (понад 300 захистів!) 

У наші обов’язки по реєстрації ФОП входить:

  •    Консультування з приводу відкриття та подальшої діяльності ФОП;
  •    Підбір економічних видів діяльності (КВЕД);
  •    Підготовка необхідних  документів;
  •    Подання пакету документів державному реєстратору;
  •    Подання необхідних документів в органи Міністерства доходів і Зборів України;
  •    Юридичний супровід реєстрації;
  •    Кур’єрська доставка документів, що наявні за підсумком реєстрації ФОП. 
Вартість
Термін
550 грн.
3-5 р/д.
950 грн.(«під ключ»)
3-5 р/д.

♦    Послуга «Під ключ» включає ВСІ витрати, пов’язані з реєстрацією фізичної особи-підприємця.

 До додаткових витрат відносяться:

-     відкриття рахунку в банку + 150 грн.;

-     реєстрація книги обліку та звітності.+200 грн.;

-     отримання свідоцтва платника єдиного податку + 350 грн.;

-     отримання свідоцтва платника ПДВ + 550 грн.

 


Дзвоніть і ми відповімо на всі Ваші запитання!