Blog

Використання печаток відмінено
9/13/2016

Використання печаток відмінено. 08.09.2016 Верховна рада України прийняла за основу ... Read More

Особливості роботи із Фондом захисту інвалідів
5/5/2016

Особливості реєстації та подання звітності у Фонд захисту інвалідів. Доброго ... Read More

Збільшення розміру адміністративного збору за проведення реєстраційних дій.
2/23/2016

Доброго дня! Як відомо, із 01.01.2016 набрали чинності зміни до Закону України ... Read More

More Blog Entries
Print Friendly and PDF

Ліквідація ФОП (СПД)

    Фізична особа-підприємець (ФОП) – одна з найпоширеніших організаційно-правових форм підприємств. Основними позитивними рисами якої є максимально спрощена система фінансової звітності та відсутність установчих документів.

ВАЖЛИВО:Починаючи з 01.01.2017 УСІ ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ТІ ЩО НЕ ПРАЦЮЮТЬ, ПОВИННІ ОПЛАЧУВАТИ ЗБІР У РОЗМІРІ 704 ГРН. !!!!!!!!!!!!!!!

У зв`язку з прийняттям змін у Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" № 2464-VI від 08.07.2010.
 

Ми допомагаємо економити 704 грн. кожного місяця, вирішуйте куди їх потратити!

В наші обов’язки по ліквідації фізичної особи-підприємця входить:

  • Аналіз правового становища господарської діяльності ФОП;
  • Консультування з приводу вчинення необхідних правових дій що до ліквідації;
  • Збір та підготовка ВСІХ документів;
  • Оплата штрафів;
  • Подання документів державному реєстратору, податковим органам, пенсійному фонду, фонду соціального страхування, фонду страхування від нещасних випадків на виробництві, центру зайнятості та архівній установі!
  • Юридичний супровід проведення процедури ліквідації ФОП;
  • Вручення вам повідомлення про ліквідацію фізичної особи-підприємця.

     Вирішивши ліквідувати  фізичну особу-підприємця, ви будете здивовані кількістю дій, які необхідно здійснити для логічного завершення цього клопіткого процесу.

 

Ліквідація ФОП (СПД) потребує вчинення необхідних дій:

1. Подача державному реєстратору рішення про ліквідацію;

    Після подання цього рішення, ФОП буде вважатися закритим. Після подання рішення про ліквідацію, можна звертатись в територіальний органи Податкової служби України з питань проведення перевірки та остаточної ліквідації.

2. Врегулювання ситуації з приводу ліквідації в податкових органах;

   В залежності від району реєстрації, керуючись практичним досвідом, потрібно зробити наступні дії: оплата штрафів, реєстрація обхідного листа, подання звітності яка не була подана та ін.. Після чого, податковий інспектор вчиняє відповідні внутрішні дії, за підсумком який ваша справа переходить у відділ аудиту. Цей процес, зазвичай, затягується у зв’язку з непрофесійністю податкових інспекторів, недосконалістю внутрішньої роботи у податкових органах. Про те, володіючи конкретними знаннями, що стосуються процесу ліквідації,можна поклопотати про пришвидшення терміну ліквідації.

3. Безпосереднє проведення перевірки;

   Після завершення перевірки, ви отримуєте довідку 22-ОПП, яка означає те, що ваше підприємство пройшло необхідний для ліквідації процес в податкових органах. Термін дії цієї довідки становить не менше 2 місяців.

4. Подання та отримання документів у центрі зайнятості;

     Подається у випадку наявності найманих працівників.

5. Подання та отримання документів у фонді соціального страхування;

     Необхідно при наявності найманих працівників.

6. Подання та отримання документів у фонді страхування від нещасних випадків на виробництві;

    Подається у випадку наявності найманих працівників.

7. Отримання довідки з архівної установи;

8. Подання та отримання документів у пенсійному фонді;

   Для цього потрібно подати довідки з усіх фондів та архівної установи. Термін дії довідки з пенсійного фонду становить 1 місяць;

    Зверніть увагу! В процесі ліквідації фізичної особи-підприємця самостійно, крім зазначених вище дій, ви обов’язково будете перетинатись із непрофесіоналізмом державних службовців, значним затягуванням термінів, відсутністю працівників, які повинні вчинити ті чи інші правочини, необхідні для проведення ліквідації підприємства і, звичайно, черги (на жаль, в цьому плані, ми вимушені тільки чекати).

Співправцюючи з нами, від Вас достатньо:

  • Надати всі документи, що стосуються господарської діяльності фізичної особи-підприємця за актом прийому-передачі документів;
  • Зробити передоплату в розмірі 50% від вартості послуги;
  • Отримати повідомлення про ліквідацію у зручному для Вас місці.

Вид ліквідації

Термін

Вартість

мінімум

1-2 дні

 450 грн.

стандарт від 2 місяців 2500 грн.
"під ключ" від 2 місяців від 3000 грн.

Вартість вказана без врахування штрафів і додаткових платежів.


Телефонуйте та отримуйте відповіді!